czwartek, 9 maja 2013

ROZDZIAŁ 6 CZ.1

'Nie mów nic. Pozwól żyć...'
Prawda, że jesteśmy tylko ludźmi?
Żadne roboty! Ludzie!
Więc, dlaczego każą robić coś, czego nie chcemy?

-Przestań! Nie rób tego więcej!

Dlaczego mam przestać?
Dlaczego mam się z nim nie spotykać?
Dlaczego myśli, że ma rację?

-Chcę dla Ciebie jak najlepiej! Zrozum to!

Najlepiej? Chyba nie znasz tego słowa.
Zabraniasz? Nie powinieneś.
Uczyć? Jestem już na to za duża.

-Nie popełnij tego błędu co ja, Zayn...

--------------
Eh...to jest jakaś masakra, ale ja lubię coś takiego czytać. A wy? Podoba się to?
Kocham x

4 komentarze:

  1. WOW Niesamowity *-* Nie mogę się do czkeać nn, ale to wiesz więc nie będę pisać już ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah! Rozwaliłaś mnie, tym ostatnim zdaniem :D
      Kocham x

      Usuń
  2. Daleeej! Kocham tego bloga i ciebie <3

    OdpowiedzUsuń