poniedziałek, 15 kwietnia 2013

PROLOG

'Uczucie że ktoś Cię kocham, jest nie do opisania...'
Miłość-Mało kto wie, co to tak naprawdę. Każdy myśli że to uczucie którego nie da się zastąpić. Mają rację? Inni odpowiedzieliby że tak, inni a ja... Ja właśnie zastępuje to uczucie. Może i w dziwny sposób, ale w skuteczny. Zapominam...
Przyjaźń-Pociesz, gdy miłość zawiedzie. Została właśnie dlatego stworzona. Przyjaciel, to ktoś przy którym nie wstydzisz się być sobą, zachowujesz się zwyczajnie, ale inaczej. Kochałam to uczucie, ty też? Mamy dużo wspólnego...
'Kochaj, jeśli możesz, proszę...'
Często pytają mnie, czy wolę miłość od przyjaźni. Mówią 'Nie żałuj czegoś, co spowodowało twój uśmiech'. A ja jednak żałuję... Dlaczego? To proste, po prostu, w moim życiu, pojawiło się dużo zamieszania. Nienawidzę, gdy ktoś zadaje mi pytania na które sama nie znam odpowiedzi....
'Życie, to taka wielka przepaść.'
Miałeś kiedyś uzależnienie? Witaj w klubie. Ja się nie potrafię go pozbyć. Za dużo przeszłam, aby teraz się od tego oderwać. Żyletka, to moja przyjaciółka od 3 lat. Nie roztajemy się. Wiem, że ona mnie nie zostawi i że mnie nie wykorzysta... To się nazywa przyjaciel...
---------------
Witam, kochani na moim 2 blogu! Co do niego, to mam poważne plany, które mam nadzieje że wypalą! Będzie to lepsze od tamtego. Na tamtą już nie mam pomysłu... Koniec weny.
To opowiadanie, będzie miało dwie parę twarzy. Złą i dobrą. Miłość....w tym opowiadaniu, będzie się wydawać niemożliwa.
Prolog krótki, ale jest. 1 rozdział napiszę PRAWDOPODOBNIE jutro. Zobaczymy na ilość komentarzy.
Zapraszam!
Kocham x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz